Ο ποιητής των Ελλήνων


 

Apotheose Homers,

Apotheose Homers,

Η αβάσταχτη γοητεία του… Όμήρου.

Ό μηρος:

Ο κυρίαρχος της Πρόθεσης.
Ήταν τυφλός;
Τι είδους «όραση» είχε ο Όμηρος;

Ο Όμηρος έβλεπε με τα μάτια κλειστά, γιατί διέθετε εσωτερική όραση, χωρίς εξωτερικά προγράμματα, μετάφρασης και… παράφρασης.
Έβλεπε άμεσα την ενέργεια όπως ρέει στο σύμπαν ,γι αυτό και έβλεπε παρά πολύ καλά και αλάνθαστα .
Είχε φροντίσει να πιάσει το Λιοντάρι της Νεμέας και να κλείσει τις εξόδους διαφυγής του.
Ο μεγαλύτερος ποιητής του κόσμου, είναι και ο μεγαλύτερος πολεμιστής του κόσμου.

Ένας πολεμιστής τρίτης προσοχής, που έφθασε μέχρι την Πηγή, κάνοντας όλο το ταξίδι.
Πήρε εκεί και αιχμαλώτισε την Πρόθεση.
Έγινε Ένα, με αυτήν.
Η Πρόθεση δημιουργεί τον Κόσμο και ο Όμηρος έγινε κυρίαρχος της.
Οι Εντολές της Πηγής, έγιναν Εντολές του και, οι Εντολές του, έφτιαξαν τις Ομηρικές Ιστορίες.
Τα Ομηρικά Έπη, είναι η «μη πράξη» του Όμηρου.
Έγιναν …Μύθοι!
Ιστορίες για παιδιά!!.
Μ’αυτο τον τρόπο, διαδόθηκαν και διασώθηκαν κάτω από την «μύτη» της εκάστοτε εξουσίας, μιλώντας στους ανθρώπους, όπως ακριβώς είναι . ..οι άνθρωποι.
Φοβισμένα παιδιά, που έχουν χαθεί στο «απαγορευμένο» δάσος!
Σκηνοθέτησε αριστοτεχνικά την μεγαλύτερη ταινία όλων των εποχών, τα Ομηρικά Έπη…
και την ανεβάζει, με καταπληκτική μαεστρία στην μεγάλη Σκηνή του κόσμου.

Έκτοτε, όλοι παρακολουθούν με κομμένη την ανάσα την εξέλιξη της ιστορίας.
Έκτοτε, όλοι και όλα κινούνται, γύρω από τον κεντρικό άξονα της Πρόθεσης του.
Σκιαγραφεί , καταγράφει και προβλέπει κάθε ανθρώπινη συμπεριφορά και αντίδραση, με καταπληκτική ακρίβεια, άριστος γνωστής της ανθρώπινης φύσης και ψυχολογίας.
Τίποτε δεν διαφεύγει από την διεισδυτική του ματιά.
Οποιοδήποτε γεγονός, χαρακτήρας πρόσωπο είναι καταγραμμένο στην Ιλιάδα και στην Οδύσσεια και αναλύεται βαθιά.
Αυθεντία, στο χειρισμό της ελεγχόμενης τρέλας, σβήνει όλα τα ίχνη του και διαγράφει την προσωπική του ιστορία.
Γίνεται ο ίδιος η Ιστορία!.
Όλα γύρω από αυτόν ,αλλά τίποτα …σίγουρο γι’αυτόν.

Καταπληκτικός Ονειρευτής!
Ονειρεύτηκε ένα Όνειρο για τον άνθρωπο και το πραγματοποιεί σταδιακά σε 12 Κεφαλαίες Πράξεις.
Σε 12 μεγάλες χρονικές περιόδους εξελίσσει την Συνείδηση , προσθέτοντας κάθε φορά αρχέτυπα και διεργασίες στο συλλογικό και προσωπικό υποσυνείδητο.
Εξερευνά το Άγνωστο σ’ολο το εύρος του, το φωτίζει και το φέρνει στην επιφάνεια του Γνωστού, διαχρονικός και αξεπέραστος.
Είναι η ποίηση, η μαγεία ,η τέχνη, η φιλοσοφία, η επιστήμη, ο πόλεμος, η στρατηγική του πολέμου, , η ειρήνη, η δικαιοσύνη,η απλότητα, η δύναμη, η χάρη, η Μούσα.
Είναι ο ρεαλισμός, ο ρομαντισμός, η περιπέτεια, η χαρά, η λύπη, το Όνειρο.
Είναι άντρας, ο πολεμιστής, ο στρατιώτης, ο στρατηγός, η γυναίκα, η σοφία , το παιδί ,η περιέργεια, η δημιουργία, το ταξίδι της ανθρωπότητας στο χωροχρόνο.
Ο Όμηρος είναι …η αβάσταχτη γοητεία!
Η παρουσία του εθιστική.
Κάθε επαφή μαζί του, οδηγεί σ’ενα ¨Ερωτα μεγάλο… για την Γνώση.
Ο Όμηρος και οι επίλεκτοι πρωταγωνιστές του είναι ο Ελληνισμός!

Ο Ελληνισμός, που σ’ολα τα μήκη και τα πλάτη της γης αγκαλιάζει τα πάντα.
Τον κόσμο, τον κάθε άνθρωπο, ανεξάρτητα από το χρώμα του, την φυλή ,την θρησκεία του ,αρκεί ,να προσπαθεί να σταθεί όρθιος στα πόδια του.

Ο Όμηρος είναι Όλον, το Α και το Ω!

Από το Άλφα έως το Ωμέγα ,ο μεγάλος ονειροπόλος της Γνώσης φτιάχνει τον Ολοκληρωμένο, Οικουμενικό, Παγκόσμιο Άνθρωπο, τον Έλληνα!

Τι κρατάει ακόμη «όμηρο «…τον Όμηρο?

 ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ

Advertisements

17 thoughts on “Ο ποιητής των Ελλήνων

  1. όμηρος-ον = συναρμοσμένος, συνενωμένος, έγγαμος
    Άραγε ο Ζαγρέας Διόνυσος;
    ο όμηρος= εγγύηση, ενέχυρο, ασφάλεια εχέγγυο
    Άραγε ο Όμηρος ήταν ένας τέλειος μύστης του Διονύσου, ο οποίος μας άφησε ως εγγύηση της ανόθευτης συνέχειας των Ελληνικών μυστηρίων το έργο του;
    Αν ναι τότε ο Όμηρος κρατείται όμηρος των ξένων μυστηρίων και θρησκειών

  2. Αν ναι τότε ο Όμηρος κρατείται όμηρος των ξένων μυστηρίων και θρησκειών!!!

    …και όμηρος
    της βλακείας ως παράγων του ανθρωπίνου βίου
    ακατανίκητη…που ποτέ δεν πρέπει να παραβλέπεται.
    Η ανθρώπινη ανοησία δεν έχει όρια.

    Είναι πολεμική πράξη τα Ομηρικά Έπη
    και «μη πράξη» ταυτόχρονα!
    Είναι πράξη πολέμου και ειρήνης!
    Δεν έχουν εξερευνηθεί σε όλο τους το εύρος!
    Είναι πρόκληση για μας και… Έρωτας μεγάλος!

    Ο μηρός του Δία ανέθρεψε τον Διόνυσο
    όμηρο της επιλογής της Σεμέλης;

    Και ο Διόνυσος και ο Ζευς είναι μεγάλοι μεταμορφωτές και αλλάζουν μορφές συνέχεια
    και ρόλους.
    Και ο Απόλλων μουσαγέτης της λύρας.

    Ο Όμηρος αναπαριστά ακριβώς την ζωή
    στο θέατρο της ζωής.
    Η μαγεία του και η σύνδεση του με το πνεύμα είναι μεγάλη που θάλεγε κανείς
    το προκαλεί κιόλας.
    Είναι τόσα τα συγχρονιστικά φαινόμενα που συναντούμε που μοιάζουν απίστευτα μερικές φορές
    και μας εκπλήσσουν τελείως!

  3. Τ. Η κάθοδος του Πνεύματος!

    Τ. Τα Νίπτρα!
    …στο λουτρό, πλένοντας τα πόδια του Οδυσσέα, η Ευρύκλεια ,
    τον αναγνωρίζει και λέει το όνομα του!
    Η Πηνελόπη, μοιράζεται το όνειρο της,
    την κάθοδο του Αετού, στις 20 χήνες
    και ο Οδυσσέας το ερμηνεύει
    σαν σημάδι του γυρισμού…

    http://e-lions.blogspot.com/2009/01/blog-post_05.html#comments

    3. Τα Νίπτρα
    Γιατί ο Οδυσσέας πλένει τα πόδια του, μόλις μπαίνει στο παλάτι;
    Π οσειδών:

    Ποσείδεσμος, αυτός που δένει τα πόδια.
    Τα νερά απλωνόταν γαλάζια βαθιά, πεντακάθαρα και στο φως του ηλιοβασιλέματος, αντανακλούσαν όλα τα χρώματα σε λεπτές αποχρώσεις.

    http://elzin.wordpress.com/2009/08/14/1-%cf%84%ce%b1-%ce%bd%ce%af%cf%80%cf%84%cf%81%ce%b1/

  4. Ο Διόνυσος γενήθηκε στον Τοξότη (μηρός)ολοκληρώνοντας τους μήνες, άρα η σύλληψη έγινε στους Ιχθείς. Ο πλανήτης Δίας κυριαρχεί στον Τοξότη και στους Ιχθείς.
    Εδώ παρατηρούμε μια προσπάθεια του ιερατείου ν αποτρέψει το τέλος της ιχθυακής εποχής και να κάψει τον Διόνυσο, όπως έκαψε τον Φαέθοντα, όπως διαμέλισε τον Ζαγρέα,όμως αποτυγχάνει διότι η γή τον προστατεύει κι ο Δίας τον τοποθετεί στον μηρό του, ολοκληρώνοντας τους μήνες της κύησης.
    Η εποχή των Ιχθύων τελειώνει οπότε ουσιαστικά ο Διόνυσος συλαμβάνεται και γενάται τώρα. Άρα στα μυστήρια δεν διδάσκεται ούτε λατρεύεται, αυτό που είναι αλλά αυτό που ήταν και θα είναι και το καλούν να επιστρέψει.
    Επομένως όμηρος ο Ομηρος της λαθεμένης επιλογής της Σεμέλης να υπακούσει στην προτροπή του ιερατείου και να μας φορτώσει ένα ξένο θεό δυνάστη εξ ανατολών ερχόμενο έως ότου έλθει η ώρα της ολοκλήρωσης της κυήσεως και του τοκετού…και φυσικά το διατυπώνουν στον ισχυρισμό τους της δευτέρας παρουσίας ότι ο ψεύτικος θεός θα έρθει πριν τον αληθινό, δηλαδή ο χριστός πρό του Διονύσου και επίσης εξηγείται γιατί στις γραφές τους παρελαύνουν τόσες ύβρεις και κατάρες για τους Έλληνες γενικά και για τους Κρήτες ειδικά.
    …Και σύ μεν ούτω χαίρε πολυστάφυλ ω Διόνυσε
    δος δ ημάς χαίροντας ες ώρας αύτις ικέσθαι
    εκ δ αυθ ωράων εις τους πολλούς ενιαυτούς (Ομηρικ ύμνος εις Διόνυσον)
    μεταφ Έτσι λοιπόν χαίρε και σύ ω πολλυστάφυλε Διόνυσε και μεις δώσε χαρούμενοι να φτάσουμε ξανά σ αυτήν την εποχή κι απ την εποχή αυτή σε πολλά χρόνια.

    • Επομένως όμηρος ο Ομηρος της λαθεμένης επιλογής της Σεμέλης….
      Σεμέλη είναι το θεμέλιο!
      Ο θεμέλος λίθος λαθεμένος
      λάθος η κατεύθυνση
      λάθος το οικοδόμημα.
      Οι Έλληνες παγιδεύτηκαν μέσα σε αυτό το οικοδόμημα -σπηλιά
      χάσαν την όραση χάσαν την σύνδεση με την πηγή
      την δύναμη τους χάσαν τον προορισμό
      αφανίστηκαν μπερδεύτηκαν σε λάθος λογικές
      καταντήσαμε ρακένδυτοι ζητιάνοι μιας ψωροκώσταινας
      ….με το κοκαλάκι να μας πετούν και τα αποφάγια και τον χλευασμό των τραπεζοκρατούντων και των μεσαζόντων δούλων τους.

      • τα λάθη είναι για να συνειδητοποιούνται και να διορθώνονται,η δε αρχή μπορεί να είναι το ήμισυ του παντός, αλλά το άλλο μισό κάνει και την ανατροπή μιας νέας αρχής…Το λάθος οικοδόμημα πρέπει να γκρεμιστεί, γι αυτό και ο Ομηρος άφησε τον μίτο της Αριάδνης μέσα στα έπη του, για να ξαναβρούμε την σωστή κατεύθυνση εάν θέμε να φτάσουμε στον προορισμό μας.

      • τα λάθη είναι για να συνειδητοποιούνται και να διορθώνονται,η δε αρχή μπορεί να είναι το ήμισυ του παντός, αλλά το άλλο μισό κάνει και την ανατροπή μιας νέας αρχής

        Να δούμε τα λάθη μας το πόσο ακριβά έχουμε πληρώσει την ξενομανία μας
        τον ανοχή μας, την ανεκτικότητα μας
        το να καταπίνουμε αμάσητα εισαγόμενες θεωρίες
        να πιθηκίζουμε να αδιαφορούμε για τις πρωτογενείς ρίζες μας να μη υπερασπίζουμε την βασική κληρονομιά μας να την παραποιούμε
        να προσκυνούμε ξένους βασιλείς και θεούς
        όλο το ξένο πακέτο «καπέλο»
        σε ένα Ελληνικό νησί,
        να τα δούμε
        και να δούμε πόσα και πόσο έχει υποφέρει αυτός ο τόπος και όλοι μαζί του.
        Χρειαζόμαστε μια καινούργια ματιά να κοιτάξουμε τα πράγματα από την αρχή καθαρή και ξάστερη
        ένα μίτο ένα φάρο ένα σημείο αναφοράς ένα κέντρο χάρτη πυξίδα και προορισμό την σωστή κατεύθυνση.

      • Έχεις κάνει ήδη την αρχή μέσα από τα 3 ιστολόγια σου, για να δούμε τα λάθη μας, για να συνειδητοποιήσουμε πόσο χρειαζόμαστε μια καινούργια ματιά να κοιτάξουμε τα πράγματα από την αρχή καθαρή και ξάστερη
        ένα μίτο ένα φάρο ένα σημείο αναφοράς ένα κέντρο χάρτη πυξίδα και προορισμό την σωστή κατεύθυνση.
        Και στο χω ξαναπεί οι αντιδράσεις που προκαλείς δείχνουν και την επιτυχία του εγχειρήματος σου

    • Εάν η Αθηνά αντιστοιχεί στο ζώδιο του Τοξότη αλλά ο Διόνυσος είναι όμηρος στον μηρό Τοξότη, και ο Τοξότης στον ένατο οίκο, τότε μόνο η εποχή του Υδροχόου μπορεί να φέρει την απελευθέρωση της Σοφίας στο νου του Διός τοποθετώντας τον Τοξότη στον ενδέκατο οίκο και να προχωρήσουμε πέρα απ την προσωπική μας ιστορία, στην οπλισμένη ολότητα μας.

      • Είναι
        η Αθηνά στον Τοξότη του 9ου
        και στους μηρούς της ανακεφαλαίωσης
        …για πολλούς λόγους.

        Η εποχή του Υδροχόου μπορεί να φέρει την απελευθέρωση της Σοφίας στο νου του Διός τοποθετώντας τον Τοξότη στον ενδέκατο οίκο και να προχωρήσουμε πέρα απ την προσωπική μας ιστορία, στην οπλισμένη ολότητα μας.
        !!!

  5. Εξαιρετικός στοχασμός green lion
    και διεισδυτικός ο συμπεριεκτικός συλλογισμός!
    Δυστυχώς έχουμε διαποτιστεί τόσο πολύ από την Εβραιοχριστιανική αντίληψη
    του εξωτερικού εμφανούς χριστιανισμού και του ακόμη χειρότερου …. «εσωτερικού»
    την πλύση εγκεφάλου αιώνων
    που δεν είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε το μέγεθος της χειραγώγησης και της νοητικής σκλαβιάς που έχουμε υποστεί.

  6. Δίχως την καρδούλα σου green lion
    πως κουράστηκα πως πικράθηκα
    και πόσα λάθη έχω κάνει και εγώ
    πόσα χρόνια χάλασα
    δεν βρίσκω λόγια να σου πω!

    ΔΙΧΩΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ!
    Κοίταξε τον ήλιο ρόδο ανοιχτό
    μέσα στην καρδιά σου άσε να ριχτώ

    Δίχως την καρδούλα σου, καρδούλα μου,
    μες στα κύματα, μες στη θάλασσα
    πόσα χρόνια χάλασα

    Δίχως την αγάπη σου, αγάπη μου,
    πώς πικράθηκα, πώς κουράστηκα
    να γυρίσω βιάστηκα

    Έσταξα τον ήλιο στο ποτήρι σου
    κι όλο τραγουδάω για χατίρι σου

    Δίχως την καρδούλα σου, καρδούλα μου,
    μες στα κύματα, μες στη θάλασσα
    πόσα χρόνια χάλασα

    Δίχως την αγάπη σου, αγάπη μου,
    πώς πικράθηκα, πώς κουράστηκα
    να γυρίσω βιάστηκα

    Βγάλε το γλαστράκι στο μπαλκόνι σου
    ήρθα και δε θα ‘σαι τώρα μόνη σου

    Δίχως την καρδούλα, σου καρδούλα μου,
    μες στα κύματα, μες στη θάλασσα
    πόσα χρόνια χάλασα

    Δίχως την αγάπη σου, αγάπη μου,
    πώς πικράθηκα, πώς κουράστηκα
    να γυρίσω βιάστηκα

  7. Στην αγκαλιά της θάλασσας
    ο ήλιος έχει γείρει
    και μια κοπέλα που πονά
    στέκει στο παραθύρι.
    Κι όλο τη θάλασσα κοιτά
    γιατί η σκέψη της πετά
    σ’ έναν καραβοκύρη.

    Καράβια ταξιδιάρικα
    που πάτε για τα ξένα
    ή φέρτε την αγάπη μου
    ή πάρτε με κι εμένα.

    Το φεγγαράκι ολόγιομο
    τη βόλτα του αρχίζει,
    σαν φάρος μες στη θάλασσα
    τους ναυτικούς φωτίζει.
    Μα λαχταράει τη στεριά
    του ταξιδιάρη η καρδιά
    που όλο αρμενίζει.

    Καράβια ταξιδιάρικα
    που πάτε για τα ξένα
    ή φέρτε την αγάπη μου
    ή πάρτε με κι εμένα.

  8. Ο Ονειρευτής του Απείρου!
    Περί Ομήρου
    Τραγουδώντας στα μονοπάτια του Ποιητή
    ….το Ιστορικό Κλέος των Ομηρικών Επών

    Νοητική αφιέρωση στον Όμηρο, τον μέγα ουρανού και Θεών Ιεροφάντη που τις άβατες και κεκλεισμένες για τις ανθρώπινες ψυχές ατραπούς προς τον ουρανό άνοιξε !!!

    http://parea2010.blogspot.com/2012/02/blog-post.html

  9. Των εξορίστων πριγκιπισσών… η ευχή ας πραγματοποιηθεί…
    διότι είναι οικουμενικό … το μήνυμα των ομηριστών
    …κόρη των Ατρειδών…

    Λίο

  10. Παράθεμα: Ο Ονειρευτής « Κώδιξ Μελησιγενής

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s